frågorna

  •  

    fråga:Vilken gymnasin går du ?

    Svar:Hässlö

  •  

    Fråga:Kan du berätta lite om din pojkvän! Hur ser han ut? Vad brukar ni hitta på? Vad älskar du med han? 
    Några tips vad jag och min pojkvän kan göra? 
    kram

    svar: Kan lägga ut en bild på hur han ser ut. Oj bra fråga eftersom vi träffas bara på helegen(vi bor långt ifrån varandra) vi brukar alltid hitta på något skoj! Han behandlar mig som en prinsessa♥


  •  

    fråga:Paj/pizza-Pizza
    Pojkvän/singel - Pojkvän
    Är du oskuld? - inget jag kommer skriva, men gissa :)
    Vad jobbar du med ? Jag jobbar/praktierar på gina trico!
    Du brukar ju alltid skriva att du ska till "jobbet" 

     

    Fråga:Hur många har du haft sex med ?

  • Svar: Läs längre upp :) 

  •  
    Hej! 
    1. Vad gillar du mest? - Handboll
    2. Går du i någon sport ? - Ja, handboll
    Btw fin blogg! - tack sötis !

     
  • Vad vill du jobba med när du blir stor?- polis är min dröm
    vart jobbar/praktiserar du någonstans? - Gina trico
    vilka är dina närmaste vänner? - Mina älskade vänner
    vilket gymnasie går du på? - Hässlö
    varför valde du de gymnasie? - Det va mycket att man skulle ut och jobba
    trivs du med ditt val av gymnasie? - japp, älskar det!
    hur länge har du och din pojkvän varit tillsammans?- 5 månader på torsdag ♥
    vad ska du göra på nyår? - inget bestämt ännu, va med kompisar eller min pojkvän
    kan du göra mer videoinlägg? (det är mycket roligare) - Haha, ja det kan jag väl göra..
    är du mycket med vänner? - inte *jätte* många men rätt så många 
     

    skola/jobb- båda
    vänner/pojkvän - kan tyvärr inte svara på
    Pannkakor/kina mat- pannkakor såkart
     
     


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0