tillbaka!

Hej alla söta där ute som läser det här nu är jag äntligen tillbaka! Varför jag tog 'bloggpaus' va för att min älskade mamma har flyttat hem ifrån stockholm så jag vart där hela veckan och inte haft något internet tyvärr men har det nu.. Eller jag är hos pappa nu.
I veckan (förra) jag har bara jobbat/praktierat sedan har jag inte så mycket mer.
Ihelgen åkte jag till Max och även träffade jag min Michaela! Skönt att få träffa henne♥
Just nu gör jag inte så mycket ska snart prata med min Max sen sooova!
I morgon är det skola OCH jag får äntligen börja spela handboll igen!
Såååååå glad för det!
Nu ska jag förtsätta kolla på beck hörs i morgon!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0